מאות פרויקטים בעיצוב ואמנות נולדו השנה במחלקות השונות ברחבי הארץ, מתילתן ועד בצלאל.
החלטנו לתת הזדמנות שווה לכל סטודנט בוגר להציג את הפרויקט שלו,
בלי סלקציה, פתוח לכולם.
הנושאים בכתבה:
UX UI -
תהנו!
אנה יגודין | ארבע העונות
האם אנחנו מקדישים מספיק זמן ואנרגיות על מנת לשמור על כושר של המוח שלנו? האם אנחנו יודעים לקבל אנשים שמוחם פועל מעט אחרת ממה שאנחנו רגילים אליו? בשאלות האלו עוסק הפרוייקט שלי. איך לתת לנושא הזה חיים חדשים? אין להתווכח שהרבה מאמץ מושקע באפליקציות לפיתוח חשיבה, לוגיקה ויכולות זיכרון ופתרון תרגילים. אבל למה לא לגשת לנושא מצד אחר ותת לו פן יותר אישי? בדיוק על זה מדבר הפרוייקט שלי- ליצור מרחב, פארק שלם שכולו פארק אינטראקטיבי לימודי שבאופן של משחק או חוויה מספר ומלמד את המבקרים על המוח, איך לשפר את היכולות שלנו. לשמר ולחזק את הדמיון, הזכרון, הלוגיקה כדי שנוכל למצות את המיטב מעצמינו.
טניה גרמן דבורקין | תקליט שבור
רוב ההורים יסכימו שהחיים מתחלקים ללפני ואחרי היותנו הורים. ללא ספק, בואו של התינוק לעולם מלווה באושר והתלהבות, אך גם בקשיים והתמסרות מלאה לטיפול ברך הנולד. לילות ללא שינה, לחץ, אחראיות וחרדה משפיעים על שני ההורים וגורמים לריבים והתרחקות.
רוב ההורים חווים משברים בזוגיות לאורך השנים, אך אין זה מעיד על כשלון בקשר. חשוב לזכור שזוגיות הינה שותפות, מציאת איזון בין גידול ילדים לטיפוח הקשר האישי, תפחית משמעותית את הריבים ותחושת המתח.
העברת המסר בצורה הומוריסטית באמצעות סדרת תקליטים מעוצבים. עטיפות התקליטים מציגות קשיים נפוצים מחיי היומיום של זוגות עם ילדים. העטיפות מאויירות ומעוצבות בהתאם לז'אנר מוזיקה מסוים שמתאים לתיאור הקושי.
נועם משה | טראשיק
מטרת הפרוייקט- לגרום לאנשים להסתכל על פסולת באופן שונה ולחשוף את הקהל לאפשרויות הגלומות בשימוש חוזר במוצרים קיימים.
האמצעי- יצירת קולקצית ריהוט מעוצבת מחומרים שנמצאו באשפה.
עדליה ויינשטיין | מרחב תרבותי של עמים צפוניים בצ‘וקוטקה
מה זה צ'וקוטקה?
הוא סובייקט בפדרציה הרוסית שנמצא במזרח הרחוק בצפון-מזרחו. רוב שטחו נמצא מעבר לחוג הארקטי.
המטרה - לספר לאנשים ישראלים על עולם אחר שהם אף פעם לא שמעו עליו ולהכיר להם תרבות חדשה של עמים צפוניים.
קונספט מרכזי - פניה לילדים בגיל בית הספר בעזרת איור מושך. הרעיון הוא להשתמש בדמויות אסקימאוים ולגרום לצופים להשתתף.
צור שרצר | Hider - פרטיות ברשת // תרבות נידוב המידע
Hider
הוא ממשק נוח וברור, דרכו אפשר להגדיר באופן כולל או פרטני את הגישה שיש לכל אפליקציה למשאבי התקשורת והאינטרנט של הטלפון - ממצלמה ומיקרופון ועד היסטוריית חיפוש ועוגיות.
כיום אנחנו משתמשים באינטרנט ככלי בכל היבט בחיינו, ובהתאם אנו מנדבים המון מידע, לעתים מאוד אישי, אל המערכות השונות (אפליקציות, רשתות חברתיות, שירותים אינטרנטיים, העברת מסרים וכו'...). אותן מערכות מופעלות לרוב על ידי חברות פרטיות, מסחריות, אשר אוגרות, מנתחות ומשתמשות במידע שלנו כדי לייצר רווח, לייצר חוויית שימוש טובה ונוחה יותר ולמקסם את זמן השימוש שלנו בפלטפורמה.
המידע שלנו: במקרה הטוב - הנגשה ופרסונליזציה של האפליקציה ליצירת חוויית משתמש טובה ונוחה יותר (פרסומות, השלמת חיפוש...) במקרה הפחות טוב - משומש כמטבע עובר לסוחר (לידים), נסחר או מועבר לגורם שלישי למטרות רווח. במקרה הגרוע - מגיע לידיים של גורמים עבריינים המשתמשים במידע לסחיטה, הטיית בחירות, גניבת זהות, גניבת פרטי אשראי ועוד...
נלי חלימון | מתכוני חטיפים ושתיה בגירסה בריאה המיועדת לילדים
נושא - תזונה בריאה
קהל יעד - ילדים + 12
מטרה - לצמצם צריכת מזון מעובד
פתרון - מתכונים של חטיפים בגירסה בריאה
מדיה - פרסום ישיר
מסר - קל וטעים להכין חטיפים בבית
בוריס נבלר | מרחב אישי של דחיינים
מהי דחיינות?
דחיינות היא התנהגות המתאפיינת בדחייה או הימנעות של אדם מביצוע פעולה או מטלה שהוא מעוניין או צריך לבצע. דחיינות מקושרת לרוב לפרפקציוניזם, לדיכאון, להפרעת קשב וריכוז ובעיקר לחרדה חברתית.
המטרה - לספר לאנשים על תופעת דחיינות ולעזור לכל הסובלים, ליישם את הבעיה עם יעילות מקסימלית.
קהל יעד - ישראלים, סטודנטים, גילאי 18+
קונספט מרכזי - הדמות הראשית המייצגת את האדם הדחיין. מנסה לצאת מהמצב בעזרת פיתוח היכולות שלה.
שפה גרפית - שימוש בדמויות של אנשים מבוגרים ודמויות היסטוריות.דמויות בסגנון גבוה, טיפה מעוגל, אינטלגנטי ורשלני. פלטת צבעים מוגבלת. א שימוש בצבעים חמים, קרים ופסטלים.
פרויקטים נוספים:
ความคิดเห็น