top of page

הזוגיות הקומיקסית שכבשה אותנו

אמן הקומיקס יהודה דביר ומאיה אשתו שברו את הרשת העולמית ותופסים תאוצת על בעמוד האינסטגרם עם יותר מ1.4 מליון עוקבים.

הזוג מתגורר בתל אביב ומשתף איתנו את רגעי הזוגיות שלהם במצבים שכולנו אולי מכירים ונתקלים בהם.

השניים הכירו בצבא ובמשך השנים אספו מגוון חוויות שהספיקו לספר שלם.

הם היו חברים טובים, הפכו לזוג, ובהמשך סיימו את לימודיהם יחד בתקשורת חזותית בבצלאל.

במעבר לתל אביב החליט הזוג לאייר את עצמם מחפשים דירה

בעקבות האיור שהתגלגל הלאה הם מצאו דירה

איור: יהודה דביר

"זיהיתי שלאנשים כיף להזדהות עם דמויות, אז אמרתי בוא נעשה עוד דברים עלינו. הלכנו לקנות דברים באיקאה. זה ממש היה כמו באיור. היא בנתה כוננית, ואני הסתבכתי עם כמה מקלות, וכמו כל גבר אמרתי שאני יכול לבד ולא הסתדרתי. היא אמרה שאני חייב לצייר את זה". מתוך מאקו

איור: יהודה דביר

הפריצה הגדולה הגיעה בעקבות האיור במקלחת שהפך לויראלי ברשת. העולם מתעניין בזוג ובעיקר רוצה עוד. אנחנו כנראה מזדהים עם הסיטואציות ומתחברים לדמויות ושהכל בא בחבילת קומיקס טובה וגרפיקה משובחת אנחנו נהנים.

איור: יהודה דביר

תודות לזוג האמיץ שהעיז לחשוף איתנו רגעים אינטימיים מחיי היום יום וחוויות שצברו, כתבות רבות התחילו להתפרסם במהלך 2017 בארץ ובעולם.

יהודה אמר בכתבה במאקו:

"אם לא היה לנו קשר חזק ופתוח לא היינו יכולים לצחוק על הרגעים האלה"

איור: יהודה דביר

איור: יהודה דביר

איור: יהודה דביר

איור: יהודה דביר

בשיחה עם ישראל היום אמר: "ההשראה שלי זה הרגעים האמתיים האלו שקורים לכל אחד, ושכל אחד לוקח אותם כמובן מאליו ולא מייחסים אליהם חשיבות", הוא אומר, ולא מפספס את ההזדמנות להודות להורים שלו, שתמכו בו מהרגע הראשון והביאו אותו עד הלום: "אני מצייר מגיל צעיר מאוד, למעשה מהרגע שהחזקתי עיפרון וקשקשתי על הקירות בבית הוריי. התמיכה של ההורים שלי ועצם העובדה שלא כעסו עלי כשציירתי על הקיר זה מה שהביא אותי לרצות לצייר. אבא שלי כל ערב היה צובע את הקיר ונותן לי מגרש משחקים חדש כל יום".

התערוכה הראשונה של האיורים בארץ היתה ב1/1/2018 בכולי עלמא בתל אביב בה הוצגו לקהל הרחב כל האיורים יחד וכמובן אופציה לרכוש את הספר החדש.

One of those days:

איור: יהודה דביר

איור: יהודה דביר

איור: יהודה דביר

איור: יהודה דביר

איור: יהודה דביר

"טיפ שלי לזוגות הוא לא להתייחס לבן זוג כמובן מאליו. להנות מהדברים וללמוד לצחוק עליהם. פתאום אתה מבין איזה בן אדם הכנסת לחיים שלך, כשהוא צוחק על הדברים שנראים מעצבנים ולא כיפיים". מתוך מאקו

לעמוד האינסטגרם

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page